Hoe gaan wij te werk?

  1. Gratis waardebepaling: eerlijk, objectief en marktconform.
  2. Klantenbestand: ons klantenbestand bestaat nu reeds uit 62.983 contacten, o.a. bedrijfsleiders, ondernemers en managers van belangrijke bedrijven zijn vertegenwoordigd in onze waardevolle database. Uw onroerend goed wordt onmiddellijk krachtig aangeboden aan potentieel geïnteresseerde klanten die worden geselecteerd via geavanceerde software.
  3. Klantenopvolging: efficiënte opvolging van de bezoeken, telefoon – en emailverkeer. We blijven “top of mind” bij de klant.
  4. Publiciteitsbord: een verzorgd bord wordt vakkundig geplaatst.
  5. Etalagepresentatie: innoverende LED-kaders zijn de beste presentatie voor uw eigendom.
  6. Publiciteit in diverse dag- en weekbladen en lifestylemagazines: doelgerichte publiciteit in o.a. Het Belang van Limburg - De Zondag - De Weekkrant – Immokrant – Excellent Wonen – Hebbes Immomagazine – huis-aan-huis bedeelde folders - …
  7. Publiciteit via het internet: eigen drukbezochte site www.lumaro.be en volgende vastgoedportalen, zowel in België als Nederland: www.vitrine.be - www.hebbes.be - www.vlan.be - www.woonpleinlimburg.nl - www.immoweb.be - www.immovast.be - www.zimmo.be -  www.facebook.com - www.kapaza.be - www.2dehands.be
  8. Bezichtigingen: worden door ons professioneel begeleid – volledige berekening van aankoopkosten worden voor de kandidaat-koper opgesteld.
  9. Verslaggeving: permanente informatieverstrekking over het verloop van uw dossier
  10. Opvolging tot bij de notaris: we blijven tot uw dienst voor het beantwoorden van al uw vragen en regelen de overdracht van nutsvoorzieningen.
  11. Geen verkoop = Geen kosten: wij vragen een normale werkperiode van 6 maanden daar we veel kosten aan publiciteit besteden. Indien uw eigendom ondanks onze inspanningen niet zou verkocht zijn, bent u ons geen kosten verschuldigd.
  12. Bereikbaarheid: 7/7 telefonisch bereikbaar - gratis parking voor de deur.
  13. Kantoren: heel mooi ingerichte kantoren. Diverse plasma schermen zijn te uwer beschikking in onze kantoren.

Opmaken van een juridisch correct verkoopdossier:

Opstellen van een gedetailleerde beschrijving en fotoreportage

Opvragen van verplichte documenten:

  • kadastrale legger, plan en aanpalers
  • bodemattest
  • uittreksel uit het plannen- en vergunningenregister met bijkomende vastgoedinfo
  • eigendomsattest
  • leegstandregister
  • recht voorkoop/ voorkeur
  • watertoets

Desgevallend opvragen van:

  • verkavelingsvoorschriften en -plannen
  • basisakte
  • syndicus-informatie

Opvragen van volgende attesten:

  • EnergiePrestatieCertificaat  (EPC)
  • Keuringsverslag van de elektrische installatie
  • Conformiteitsattest van de stookolieton
Ereloon bij verkoop: 3,63% incl. btw (= 3% + 21% btw) met een minimum van € 5.000 incl. btw

"De Gustibus Et Coloribus Non Disputandum Est!"

"Over kleuren en smaken hoeft men niet te discussiëren"
Ook over de keuze van makelaar is alle discussie overbodig!
Volg de stem van uw HART en u komt terecht in de HAVEN van LUMARO VASTGOED !